Jak nakupovat Jak snadno a rychle nakoupit v ŠESTI krocích
1 Vybraný výrobek (výrobky) vložte do košíku tlačítkem "TO CHCI"
2 Zaregistrujte se nebo se přihlašte (10% sleva hned od prvního nákupu) (pokud se nechcete registrovat, nemusíte, pokračujte s bodem číslo 3)
3 Kliknutím na košík uvidíte přehled vaší objednávky a můžete provést výběr způsobu dopravy a platby. Klikněte na tlačítko "OBJEDNAT"
4 Objeví se formulář, kam zadáte kontaktní a doručovací údaje. (registrovaní zákazníci již budou mít přednastaveno) Klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT"
5 Objeví se souhrn objednávky, kde si můžete všechny údaje překontrolovat
6 Zaškrtněte políčko "Souhlasím s obchodními podmínkami" (ideálně po jejich přečtení) a klikněte na tlačítko "DOKONČIT OBJEDNÁVKU"
Co se bude dít dál?
1 Bude vám zaslán potvrzovací email, na kterém najdete údaje pro platbu
2 Pokud jste zadali platbu přes účet, využijte údajů v emailu k zaplacení
Naše číslo účtu je 2001141031/2010 Fio banka. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky
Pokud jste zadali platbu dobírkou, zaplatíte až při převzetí zásilky zaměstnanci dopravní společnosti
3 Po přepsání peněz na účet zásilku předáme dopravní společnosti k doručení
Když chci zboží vrátit nebo reklamovat
Stačí vyplnit formulář níže a zboží nám poslat zpět na adresu.
Reklamační řád Teddysnotes
1 Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.
2 Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců.
3 Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci poštou na adrese: Ludvík Pijáček Teddysnotes, Štěpnická 1074, 68606 Uherské Hradiště. Informujte prosím předem přes formulář nebo na email: info(at)teddysnotes.cz
4 Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit: doklad o prodeji zboží (faktura nebo číslo objednávky), reklamované zboží, podrobný popis závady
5 V provozovně firmy je spotřebiteli vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě: opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou, poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.), poškození nadměrným zatěžováním, poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
6 Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1/1/2018. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.